Ya i lo dixe lutru día al mio Pepe: toi hasta per debaxo el refaxu desa xente tan fanfarrona que lluego nun tienen onde cayese muertos. ¿Qué a qué vién isti cuintu? Pues muy fácil: pol oveya del mio sienro, que tá como un cencirru. Nun sé si vos alcordaréis que va una temporá cuntevos que lu habíen chao del trabayu que tenía, según él per una reculación de empleu o algo paecío. Pero pa mi idea foi porque ye inútil total. Bueno, pues ná, la nena, la prubina, venga berrar como una descosía y catando modu per un sitiu y per utru mientras el zoquete del home taba sentéu nel sofá, como echa misma me confesó en cierta ocasión, enredando col ordeñaor y viendo carreres de coches. Per una recomendación de don Genaro, el benditu, que además de tar muy preparéu ye una bella persona, topámosi un puistu de ordenanza pa un abogáu de Uviéu que tien muncha nombradía, cobrando una paguina curiosa. Pues la selmana pasá vinieron piriquí y soltomos que ya lo había dexao, que aquecho nun yera pa él, que tinía que tar munches hores xubiendo y baxando caxes con papelones, que nun i sobraba timpu ni pa tomar un café. Cagón la güela que lu xibló. Será mastuirzanu. ¿Qué ye que nun sal almorcéu de casa? Según me diz la guaja, metese ente pechu y espalda un tazón de “Cola-Cao” hasta riba, chinu galletes. Fartón de los güevos. Meyor la hincara, que nun valda una.
El casu ye que anda perende con su traxe y su corbata, tou flamencu, en plan ministru del aire, y enriba tién el descaru de miramos percima el hombru al restu. Eso sí, hasta que un día me agarre de mala lleche y arremachoi un toriezu colo primero que tenga a mano. Con que me lu dexaren un par de meses facía yo del un paisanu como Dios manda, cosa que hasta agora nun supo ser. Nun hay más que ver que entavía nun foi capaz de dame un nietín. Tengo mieo que hasta sea... Hale, nun sigo porque sino calientome como el aceite nel quezu y acabo chando per esta boca lo que nun tá escrito. Salú pa tos, que depués de to ye lo que val.
Esta web se reserva el derecho de suprimir, por cualquier razón y sin previo aviso, cualquier contenido generado en los espacios de participación en caso de que los mensajes incluyan insultos, mensajes racistas, sexistas... Tampoco se permitirán los ataques personales ni los comentarios que insistan en boicotear la labor informativa de la web, ni todos aquellos mensajes no relacionados con la noticia que se esté comentando. De no respetarse estas mínimas normas de participación este medio se verá obligado a prescindir de este foro, lamentándolo sinceramente por todos cuantos intervienen y hacen en todo momento un uso absolutamente cívico y respetuoso de la libertad de expresión.
No hay opiniones. Sé el primero en escribir.